گفتگو با شبکه مد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ طبق صحبت قبلی که با آقای نوید فرید مدیریت محترم شبکه مد داشتم در ساعت ۲۱ یک لایو مشترک اینستاگرامی اجرا کردیم. در این لایو مشترک درباره مسائل مختلفی صحبت شد، البته با توجه به کوتاه بودن زمان سعی داشتیم موارد به صورت فشرده و کوتاه ارائه شوند.

در گفتگو با شبکه مد از آنجا که عنوان برنامه آنتی کرونا بود و به در خانه ماندن همگی ما اشاره داشت، بخش عمده‌ای از گفتمان ما در رابطه با ویروس کرونا و سوالاتی که از طرف مخاطبین مطرح شده بود اختصاص یافت. یکی از مهمترین بخش های مربوط به موضوع کرونا به ضدعفونی کردن البسه و منسوجات بود. در این بخش به صورت مبسوط در رابطه با مشکلات و راهکارهای مربوط به استفاده از سفیدکننده های لباس با هدف ضد عفونی کردن و از بین بردن ویروس کرونا گفتگو کردیم. همچنین در مورد برچسب های مراقبتی صحبت کوتاهی داشتیم و به علائم اصلی موجود روی این برچسب ها اشاره کردیم. در ادامه مطرح گردید در آینده در این رابطه بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات کامل تری را در اختیار مخاطبین محترم قرار دهیم.

معرفی کتاب بخش انتهایی صحبت های ما بود. معرفی چهار کتاب بسیار موثر و کاربردی در صنعت نساجی و پوشاک در این قسمت از گفتگو با شبکه مد انجام شد.

در پایان بر خود لازم می دانم از تیم پر تلاش شبکه تلویزیونی مد که در این بخش از صنعت همواره سنگ تمام می‌گذارند تشکر ویژه ای داشته باشم.