حس خوب لاکرا

تردیدی ندارم که نام الیاف لاکرا زیاد به گوشتان خورده است. اما این عنوان برای این مطلب به جهت کلامی و منطقی می تواند ایراد داشته باشد. چرا؟ وقتی می گوییم لاکرا در حقیقت نام تجاری یک نوع الیاف کشسان را مطرح می‌کنیم. اما از آنجایی که این برند محبوب ترین الیاف کشی به حساب می آید، در بسیاری از کشور های دنیا از جمله کشور خودمان الیاف کشسان را به لاکرا می‌شناسند.(منبع)

لاکرا در پوشاک ورزشی
‎این الیاف پرکاربرد این روز ها در صنعت پوشاک نقش بسیار پر رنگی دارند. بخش پوشاک ورزشی در این میان می توان گفت چند گامی جلوتر است. علت این جلوتر بودن شاخص های مثبتی است که این الیاف در ساختار لباس برای مصرف کننده و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی به وجود می آورد.
حس خوب لاکرا
‎این الیاف سبک هستند و برای لباس های ورزشی که نیازمند به سبکی و تنفس پذیری در کنار هم می باشند بسیار کاربردی خواهد بود. از طرفی لباس های ورزشی حاوی الیاف لاکرا همزمان با فیت بودن(جذب بودن)، کشسانی عالی داشته و در عین حال برگشت پذیری بسیار خوبی نیز دارا می باشند.
‎این سه شاخص یعنی جذب، مرتجع و بازگشت پذیر بودن باعث می شود لباس های ورزشی علاوه بر اینکه باعث محافظت از ماهیچه ها می شود، یک احساس فنری نیز با خود به همراه خواهد داشت.

حس خوب لاکرا